|
|
Длъжност
|
|
Области на научен интерес
|
- Начална училищна педагогика
- Проектно-базирани подходи в образованието
- Взаимодействието учител - ученик
|
Преподавателска дейност
| Бакалавърска степен
- начална училищна педагогика
- проектно-базирани подходи в образованието
- педагогика на свободното време
- упражнения по педагогика, мениджмънт на учебни групи и среди
|
Изследователска работа
|
- Oбразователния процес в началното училище
- Национална идентичност на учениците от началното училище
|
Научно ръководство - докторантури
|
|
Избрани публикации
|
- Йотова, С., Върбанова, С., Косева, М. (2006) Ромите като субект на социално изследване – подходи и проблеми. Училищна адаптация на децата от ромски произход в смесени класове. Годишник на “СУ. Св. Кл. Охридски”, Факултет по педагогика, том 98, София, УИ „Св. Кл. Охридски“
- Косева, М. (2008) Оценяване качеството на работа на учителите. В: 120 години университетска педагогика. Между традицията и новите реалности, София, УИ „Св. Кл. Охридски“.
- Косева, М. (2010) Организация на учебната среда в началното училище. В: Съвременното обучение между теорията и практиката. София, УИ „Св. Кл. Охридски“.
- Косева, М. (2016) Авторитетът на учителя – между ролята и личността. В: Педагогиката и социалната работа през XXI век – предизвикателства и перспективи, София, УИ „Св. Кл. Охридски“.
- Косева, М. (2018) Теорията за множеството интелигентности: приложение в началното училище. В: Детето и педагогиката, София, „Просвета – София
- Косева, М. (2019) Авторитетът на учителя в представите на ученици и учители от гимназиалния етап на средното образование. Годишник на “СУ. Св. Кл. Охридски”, Факултет по педагогика, том 112.
- Косева, М. (2019) Чувството за принадлежност към Родината като аспект от националната идентичност на учениците от началното училище. Педагогика, 9.
|
Езици
|
|
За връзка
|
|
Публикуван:
22.01.2010 9:55 am
Последно редактиран: 18.02.2020 1:59 pm